Våre prosjekter
IGJEN: Nytt konsept for Norsk Gjenvinning
Hvis vi ikke skal bruke «Det finnes ikke søppel mer», hva skal vi gjøre da? Dette spørsmålet fikk GP Marked fra Norsk Gjenvinning i desember 2023. Resultatet ble IGJEN-konseptet som i disse dager rulles ut i alle selskapets kommunikasjonskanaler.
Les om prosjektetComet Halden Elite - Snudde en negativ økonomisk trend med solid budsjettarbeid
Da sommeren 2024 startet, var det alvorlig stemning i ishockeyklubben Comet Halden Elite. På årsmøtet i april hadde kontrollkomiteen avdekket omfattende økonomiske problemer: klubben hadde gått med underskudd i 2022, 2023 og de fire første månedene av 2024.
Les om prosjektetLindhaugen: Kunsten å skape levende landskap på solid grunn
I et voksende digitalt landskap tok Lindhaugen et strategisk valg om å fornye både merkevare og nettside. Med et ønske om å fremstå som mer relevante og tiltalende for sitt publikum, samarbeidet de med GP Marked og Teodor Tomter for å transformere sitt digitale fotavtrykk.
Les om prosjektet