Hvordan bygge en sterk merkevare?
Lær hvordan du bygger en merkevare som skaper tillit, tydelighet og gjenkjennelse – langt utover logo og farger. Dette kurset gir deg innsikt i hva som faktisk kjennetegner sterke merkevarer, og hvordan du kan jobbe strategisk med budskap, visuell identitet og etterlattinntrykk for å skille deg ut i mengden. Du får verktøyene du trenger for å ta gode, bevisste valg og bygge en tydelig merkevare som setter spor.

Hva må du tenke på når du skal bygge en sterk merkevare?
I dette kurset får du innsikt i hvordan strategisk merkevarebygging skaper verdi. Enten du skal fokusere på employer branding eller å ta en posisjon i markedet. Du lærer hvordan sterke merkevarer bygges fra innsiden og ut, med tydelige budskap, visuell identitet, og et gjennomført etterlattinntrykk som skaper gjenkjennelse og tillit i markedet.
Kurset gir deg verktøyene du trenger for å stille de riktige spørsmålene, bygge en tydelig posisjon og styrke merkevaren din på en måte som faktisk merkes på bunnlinja.
Du lærer blant annet:
- Hvordan merkevarer bygger lønnsomhet over tid
- Hvordan GP Marked jobber med etterlattinntrykk, farger og gjenkjennelse
- Hvordan du utvikler en helhetlig og strategisk visuell identitet
- Hvordan godt innhold og video gir større synlighet og gjennomslag
- Praktiske eksempler fra kjente merkevarer
Kurset passer for:
Ledere, markedsførere, kommunikasjonsrådgivere og andre som ønsker å styrke sin merkevare og øke verdiskapningen.
Agenda


Påmelding
Sikre deg en plass ved å melde deg på i dag. Klikk på knappen nedenfor for å registrere deg!
Trykk her for å melde deg på!